donderdag 17 februari 2011

Weer wat berennieuws

Hallo,

Het is al even geleden dat er nog wat op mijn blog verscheen.

Maar het wou maar niet lukken, het is toch niet zo gemakkelijk allemaal.

Dus toch maar even weer de hulp van mijn buurvrouw ingeroepen en dan lukt dat weer.

Ik zou er veel meer bij bezig moeten zijn, want ze zeggen toch oefening baart kunst.

Dus hier zijn ze weer met een paar leuke beertjes die ik gemaakt heb. veel kijkplezier.















Deze teddyberen heb ik gemaakt van oude gordijnen,
die ik in kringloop heb gekocht.
Ik heb dat gezien Bij Rosabears die zelf heel mooie beren maakt,een heel leuke blog.









Dit beertje is gisteren op 16 februari om 14u55 geboren.

Zijn naam is Bruintje.
Hij weegt1.700 en is cm 78 groot.

Er zitten 2 zakken kiezel in zijn lijf.
Zoals je kunt zien heb ik niet stilgezeten en heb ik ook heel mooie ideetjes bij jullie kunnen
opsteken.
Nog lieve groetjes Carine

4 opmerkingen:

  1. Hallo Carine,

    Ja af en toe hebben we een klein zetje nodig! Ik ben blij dat ik je dat heb kunnen geven.

    Je beren zijn erg mooi! Die van gordijnstof vind ik het leukste. Ik ben zelf al een hele tijd op zoek naar zulk soort gordijnstof. Ik heb het aleens rondverteld, want je weet maar nooit! Maar helaas nog niks gevonden!

    Ik blijf gewoon doorzoeken!!



    Lieve groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carine,

    De beren die gemaakt zijn van de gordijnen stof zijn zeker leuk, ze zitten er heel gezellig bij, zo romantisch. het bruine beertje is wel een schatje echt een beertje om mee te kroelen.
    Ik kijk uit na je volgende beertjes.

    Groetjes love bears

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carine,

    Zo ver ik weet verkopen ze dit PfotoFabric spul niet bij de action.Ik heb het althans nog nooit daar gezien.
    Je kunt er ook het verpakkingspapier van je printpapier voor gebruiken.Dat ga ik beschrijven in mijn volgend logje.

    Het Transferpapier,dat ik eerder voor mijn kussen overtrek gebruikte, dat verkopen ze daar wel!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beren zijn zo mooi, maar ook erg mooi op de foto gezet.

    Groetjes,

    Ria A.-S.

    BeantwoordenVerwijderen