maandag 28 februari 2011

Mijn schatten

Heb ik jullie mijn lieve schatten al voorgesteld?ik denk het niet.

Dus hier zijn de meisjes bij Oma op de berenkamer.

Onze jongste Marie Julie een hele lieve meid.Elke keer als we haar zien,al is het maar een week geleden is ze toch zo veranderd.

Dit zijn nog foto's van in de zomer maar ik vind ze zo leuk dat ik ze met jullie wou delen.



Dan ons prinsesje Marie Laure onze zangeres zij doet niets liever dan voor ons optreden,zingen en dansen zijn een van haar grootste hobby's
Onze grootste rakker is onze Maarten,geef hem maar zijn pc en hij is gelukkig.

Hoe groot hij ook al is kan hij toch ook heel lief zijn.

Zo dit zijn ze dan onze grootste schatten.
Nog een leuke dag Carine


4 opmerkingen:

  1. Leuk om je klein kinderen te laten zien, je heb ze wel in alle leeftijden dat is wel gezellig als ze bij oma op bezoek zijn. Heb jij een echte beren kamer?Je Tilda vogeltjes zijn ook schattig, dat brengt het voorjaar een beetje dichterbij gezellige boel bij jou thuis.Kleinkinderen, vogels wat wil een mens nog meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's.
    Ik ben geen oma en ik denk niet dat het er ooit van komt.
    Maar das niet erg...manlief en ik hebben het goed, we zijn (nog) gezond en dat vinden we het belangrijkste .
    Je beren zijn om te smullen.
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn oma's toch trots he!
    Ik heb er maar 1 en geniet wat af.
    Oma zijn is het mooiste wat me is over komen.

    Het zo fijn om ze om je heen te hebben,wat ik wel jammer vind dat het zo snel gaat allemaal.
    Alhoel wel dat ook zijn leuke kanten heeft.
    Wens je een fijn weekend groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Carine,

    Je hebt leuke kleinkinderen zeg!!

    Dat is genieten, vind je niet?
    Die kleintjes veranderen idd heel sterk! En zo snel!!

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen