dinsdag 26 juli 2011

Gefreubeld

Namiddag even gefreubeld,wat moet je anders met dat grijs weer.
Ik had op een blog OLD PAPER ROSES deze kaartjes gezien om kant op te draaien
en vond het een mooi en leuk idee dus aan het werk.
Maar ik heb zelf niet zo een mooie stempels en heb maar gebruikt wat ik in huis had.
Kaartjes geknipt,niet gemakkelijk maar het lukte want de karton was erg hard.
Dan geverfd,paar oude foto's afgedrukt,op de karton geplakt en bewerkt met donkere boemwas en klaar.Toen nog even wat speldjes versierd om de kant vast te spellen.











Nog lieve groetjes Carine







7 opmerkingen:

  1. Hoi Liesje,

    Jij hebt lekker gefreubeld.
    Het is een snoezig kistje met allemaal mooie wikkels geworden.

    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww....die zijn mooi gemaakt.
    Wat een idee,zeg.
    En dan ziet het er nog zo mooi en lief uit....ik kan weer aan de slag (smile).
    Complimenten!
    Lieve groeten,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Carine,

    Wat een pracht werk heb je gepresteerd met het grijze weer. Zo creëer je tòch een zonnetje binnenshuis. Compliment hoor!

    Liefs,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, ik had die ook al gezien en willen maken maar het zomaar uittekenen tja zal ik nog moeten proberen ;-)

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Liesje,

    Was even op je blog aan het rondkijken.
    Zag dit mooie kistje met kaartjes kant.
    Wat een leuk idéé!
    Echt iets om ook te proberen.
    In mijn kant doosje licht altijd alles door elkaar.
    Ben gelijk ook volger geworden.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had de reactie dubbel verstuurd, vandaar dat ik de 2de heb verwijderd.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen