vrijdag 27 juli 2012

Muizentaartjes

Dag lieve mensen ja ik ben weer gestart, zoals jullie zien heb ik die mooie muizentaartjes van Marijke Ooijen gemaakt niet uit haar mooi boek 'Marijke's mijmeringen' waar ik nog elke dag van geniet.
Maar uit het boekje hobbyhandig zoals jullie zien.Ze staan ook wel in haar mooie boek maar deze had ik het eerst gekocht dus heb ik ze daar maar uit gemaakt.

 Hier zijn ze dan mijn muizentaartjes.


Wat is het toch fijn dat we zulke mooie muisjes kunnen maken dankzij de patroontjes van Marijke
Nog een fijn weekend iedereen.

Lieve groetjes Carine

7 opmerkingen:

  1. prachtig, denk dat ik dit boek ook ga kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn superschattig, Marijke staat ook in Daphne's Diary. Heel leuk allemaal! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan hoor, ze zijn heel schattig ! Zalig ook he dir boek van Marijke, daar blijf je dromend in bladeren ;-)

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De taartjes zijn prachtig geworden!!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Carine,

    Nou zeg, jij bent heel wat uurtjes bezig geweest om zoiets verfijnds te maken! Erg lief en het geduld wordt zo wel beloond.
    Nog een fijn weekend met hopelijk zon.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Carine,

    Bedankt voor je lieve berichtje zeg!! En wat maak je mooie dingen. Ik hoop dat ik je mag zeggen want je begon tegen mij met U hihi!! Hoeft niet hoor dan voel ik me helemaal zo oud!!hihi!!
    Die muizentaartjes zijn leuk he van Marijke. Ik kan ook niet echt genoeg krijgen van het boek!! Nou dat je muizen talent hebt is een ding wat zeker is ze zijn om te smullen zo prachtig!! Ik wordt ook gelijk jou volger!!

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, hallo, je snapt het al hier ook als volger aangemeld!
    Heel erg leuk die muizen, ik heb ook een muizenhuis!!!!
    En wat Marijke maakt is ZO ONTZETTEND MOOI!!! Dat moet een heel bijzonder mens zijn!Wat een fantasie en dat inspireert ons dan weer.....heerlijk!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen