dinsdag 20 maart 2012

Paaseitjes opgepimpt

Hallo lieve mensen hier ben ik weer.

Ik heb ook wat eitjes versierd zoals ik bij vele onder U heb gezien.

Dus dacht ik dat moet ik ook doen.

Dat eitje is een mooi hé.

Maar nee ik zal maar niet liegen dat heb ik niet gemaakt hoor ik zou het wel willen dat ik dat kon.

Ik heb dat in onze kringloopwinkel gekocht.

Zeg nou eens eerlijk wie kon daar aan weerstaan, ik niet. Hier zijn de eitjes die ik wel heb opgepimpt!






Dat ook daar heb ik een servet voor gebruikt.
Mijn keukenkastje wat gedecoreert








Natuurlijk ook een eitje versierd met een beertje erop dat kan toch niet anders bij mij.








Met een kanten kleedtje erop geplakt.






En dat heb ik geleerd bij Nelleke van zo maak je het.
Zij legt u van naaldje tot draadje uit hoe je dat moet doen.
Bedankt hoor Nelleke.








Onze Minne met de koninklijke kippen.




Dat is een groot paasei dat ik ik vorig jaar had versierd met parafine en daar wat cacao in vermengd, dan heb je een chocolade ei.Maaaaaaaaaaar dan moet je het niet op zolder leggen
zoals ik gedaan had want door de zomertemperaturen was het gesmolten.















Mijn kleine konijntjes die ik al jaren heb.




Die eitjes heb ik opgepimpt met de stikkers van de action.










Zo dat was het weer.




Lieve groetjes Carine















































4 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan allemaal zeg! En ja dat ei met dat kindje is idd echt heel erg mooi. Helemaal happy met de kringloop winkel, want daar vind je nog wel eens wat!!
    Je blog ziet er trouwens erg lief uit met die engeltjes..
    Ik wens je een fijne dag en lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief je paasversiering!! mooi hoe je de eitjes hebt gedecoreerd!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je opgepimpte eitjes supermooi geworden, die met die beertjes erop zijn ook zooo leuk!
    En dat eitje uit de kringloop, meid, wat prachtig!
    Wie doet zoiets moois weg zeg?
    Maar goed dat jij dit gered hebt van zijn ondergang :)
    Geniet van deze lentedag,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Carine,

    Leuke eitjes laat je zien.
    Wel kijk ik vreemd op tegen dat woord 'gepimpt'... We zijn bijna 29 jaar weg uit Nederland en dan raak je dus wel 'uit' qua taal. Opgetut zouden we vroeger gezegd hebben. Want een pimp in het engels betekent heel iets anders!
    Maar goed, de leuke foto's spreken voor zichzelf. Jammer dat je grote parafine ei met cacao vermengd, van verleden jaar, de zomer op zolder niet overleefde. Ja, ja zo leren we nog telkens iets nieuws. Gelukkig heb je nog mooie foto's ervan! Toch jammer van het vele werk.
    Lieve groetjes met veel zon,

    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen