dinsdag 6 december 2011

Touched by an angel

Mijn Kerstengel.
Het patroon komt uit een tilda boek.
Maar ik heb haar wat op mijn manier gemaakt.
Zij heeft ook echt haar,dat ik op haar hoofdje heb genaaid,
dat was een hele klus maar met wat lijm erbij is het toch gelukt.
Als ik naar haar kijk raakt ze me wel, ze geeft mij een blij gevoel
en als ze morgen langs de kertsboom voor het vensterraam staat
hoop ik dat ze dat blij gevoel dan kan uitstralen naar alle mensen.











L Lieve groetjes Carine










5 opmerkingen:

  1. Wat een lief engeltje!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwww ik vind je engel zo gaaf !! Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog, ik heb het patroon uit Tilda's kerstideeen, er staan 2 kerstmannen voorop ! Ik heb de laars van broderie stof gemaakt en eronder hangt een houten ijzer ! Ooit bij Gepke gekocht !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh... ze is prachtig! Wat een mooi haar heeft ze! En dat ze mensen blij gaat maken, dat is 1 ding wat zeker is!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie engel! het beertje uit de vorige post is helemaal naar mijn hart! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan zeg, gezellig en met echt haar apart.Ik heb zelf ook een paar tilda boeken er staan zeker leuke dingen in.Het is mooi om te zien als iemand het gemaakt heeft, en ook nog zijn eigen draai er aan heeft gegeven zoals jij hebt gedaan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen