dinsdag 30 oktober 2012

Poppen en berenbeurs

Zaterdag ben ik naar de beurs geweest in 's-Hertogenbosch.
  Het was  wat vreemd hoor als je al zoveel jaren naar Rotterdam gaat.Weet je wat ik het meest miste mijn frietjes met satés wat wij daar elk jaar hebben ge-eten.
Maar de beurs was wel heel mooi en heel druk.
Het was heel moeilijk om wat foto's te maken.
Ik heb er wel enkele van mijn favorieten berenstandje Karin Bears kunnen maken Mooi toch haar beren.

 En die kleedjes zo mooi allemaal door haar gemaakt.

Ook heb ik Marijke en haar lieftallige dochter ontmoet. 
Het was een heel leuke ontmoeting.
Een fotootje van ons beiden, dat ik ga afdrukken voor op mijn berenkamertjes te zetten tussen mijn lieve beertjes.Ik vind het wel spijtig dat ik geen foto van haar standje heb kunnen nemen maar het was er zo druk.

 Natuurlijk kon ik het niet laten om een paar leuke muizenschoentjes bij Marijke te kopen.

 Een leuk tasje voor Serafientje gekocht.
 Enkele spulletjes voor in mijn poppenhuisje maar veel was er niet van.
Maar ik had een super leuke dag, fijne mensen leren kennen, mooie ideetjes opgedaan  verschillende kantjes en berenstof gekocht.
Ik kan weer wat verder met beertjes te maken.
Nog een fijne week en veel knutselplezier.
Lieve groetjes Carine

10 opmerkingen:

  1. Jammer dat we elkaar zijn misgelopen , ben ook zaterdag geweest , wat waren er prachtige spulletjes he om te kwijlen , je hebt er super mooie foto's van gemaakt !
    Leuke spulletjes heb je gekocht, veel plezier ermee !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zag er heel gezellig uit zeg! wat staan er toch prachtige kunstwerken!
    Fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat moet een prachtige beurs zijn geweest, ben naar rotterdam geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor en mooie foto's, geslaagd zie ik met die muizenschoentjes! fijne avond. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's zeg!! zo te zien heb je het net zo naar je zin gehad net als ik!!

    Veel liefs sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Carine,
    Lijkt me wel gezellig te zijn geweest! Altijd bijzonder als je andere bloggers ontmoet en met name diegenen die hetzelfde doen als hobby.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Carine,

    Wat was het ontzettend leuk om je te ontmoeten op de beurs..
    Het voelde zo warm en vertrouwd...
    En wat staan de kittige muizenschoentjes schattig!!
    Bedankt voor deze schattige post met die mooie foto's en
    wat lief dat je mijn naam noemt..

    Ik wens je heel veel liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Cariena..♥
    Ja het was prachtig♥ op de poppenbeurs♥..ik was er dus zondag♥ niet zo druk en heb al dat moois goed kunnen bekijken ook al was er al veel weg bij Marijke♥ haar kraam dan heb je meer kunnen zien♥..;)
    Je hebt wel PRACHTIGE foto's gemaakt van Marijke♥ met haar lieftallige♥ dochter♥..;)!!
    ja het is en blijft een mooie Hobby♥..;)
    Deze dag♥ kan niet meer stuk..;)
    Nu heerlijk♥ nagenieten♥ Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carine, wat prachtige foto's van de beurs, ik kon jammer genoegd er zelf niet heen, maar nu heb ik toch nog veel moois op jouw foto`s kunnen zien :)
    Wat prachtige spulletjes heb je gekocht, heel veel plezier ermee.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai

    Dank je wel voor je berichtje , moet je doen hoor je naaidoos wit verven tis een klus maar hij wordt zo mooi ! Nee ik heb de latjes eraan laten zitten , eerst dicht gelaten en tpoen verven daarna open en nog een keer verven aan de buitenkant !

    Successsss, groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen