zaterdag 11 december 2010

Kerst bij mij thuis

Hallo hebben jullie er zin in om een kijkje te komen nemen naar de kerstversiering bij mij thuis?
De weckbokalen zullen jullie wel kennen zeker?die heb ik op de blog bij Thea gezien waar ik veel ideetjes zie, dus hartelijk dank Thea. Onze kerstboom,wat een werk zo een grote boom te versieren, in feite is hij wat groot uitgevallen. Vorig jaar hebbben we hem gekocht.In de winkel leek hij niet zo groot maar toen we hem thuis opbouwde dacht ik stop, er komt geen einde aan. Waar zijn wij aan begonnen.Maar als hij recht staat en versierd is is hij toch wel leuk om te zien.
en natuurlijk met de lampjes aan is hij nog leuker.
Jullie zien, alles krijgt een kertsversiering, zelfs de beren.
Onze rat staat al klaar met de schop, om de volgende sneeuw te ruimen, zoals je kunt zien.Hopelijk krijgen we nog.Want wat is er mooier dan een witte kerst.
De tilda kaboutervrouwtjes en-mannetjes zijn ook op tijd klaar.
De stenen muur in onze zitkamer.
Het hoofdje van dat meisje heb ik zelf geboetseert,dat was heel leuk om te doen en natuurlijk moest ze ook een kerstmuts op.
Ook het hoekje langs de tv hebben we versierd en zoals je kunt zien natuurlijk horen er overal beren bij.
Onze schouw met wat kerststukjes op.
De poes vond het verschrikkelijk al die rommel in huis toen we aan het versieren waren dus verstopde ze haar in een winkeltasje.
Een knappe kerstman die ik gequilt heb.
Het keukentje moet ook wat versiering want daar breng ik toch veel tijd door tijdens de kerstdagen.
Ons kastje met al de prulletjes die ik in de kringloop heb gekocht.
Een heel oud kerststalletje dat ik geerfd heb en wat ik zeker koester als een grote schat.
Dan gaan we naar onze veranda.


Onze zingende kerstknuffels.
Het berenhuisje.
Zelfs de beertjes vieren hier kerst.
Stilletjes want de kleintjes slapen al.
Toch leuk de berenvrouwtjes,met een tasje koffie en lekkere kerstkoek erbij.
De pakjes liggen ook al klaar.
Mijn kerstquiltjes.

En als laatste mijn venster aan de straatkant
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en wens je heel leuke kerstdagen. Bedankt voor u bezoekje.
Lieve kerstgroetjes Carine.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Carine,

    Ze zijn leuk geworden je weckglazen!
    Lief van je,dat je mij ook nog even noemt!

    Jeetje bij jou is het wel echt Kerstmis!Zo lekker vol met mooie spulletjes.Wat zul jij genieten!

    Ik ben nog lang niet zover, had gewoon geen inspiratie.

    Maar zo heel langzaam begint het te kriebelen!!!
    Eindelijk zul je zeggen!! Gelijk heb je.

    Ik wens je een heel fijn weekend, groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan niet anders zeggen dat het er heel gezellig uitziet.
    Ik zelf kom niet verder dan een Boom en mooie verlichting aan het raam.
    Maar voor mij is dat genoeg.
    Ik wens je fijn dagen.

    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carine,
    Gezellig bij jou thuis, heerlijk al die kerst spullen, ik krijg er ook geen genoeg van.ik wil je ook nog bedanken voor je lieve bericht op mijn blog.
    Jij ook nog een gelukkig en gezond 2011

    BeantwoordenVerwijderen