maandag 19 juli 2010

Spinnen


Een leuke zondag was het gisteren.
Kreeg zaterdag een telefoontje van een berevriendin,
klinkt misschien raar voor jullie maar zo noemen we
elkaar in ons berenclubje ,berenvriendinnen.
Ze vroeg of ik zin had om te spinnen bij haar thuis,
zij heeft een heel grote tuin en dat is voor mij natuurlijk
heel fijn.
Dus was het een heel gezellige zondag.
Een tasje koffie, zonder koekje voor mij want moet dringend
heel wat van mijn overgewicht kwijt zien te raken.
Maar ook zonder koekje was het heel fijn.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Liesje, welkom in "blogland" en heb een hele grote blik geworpen op je ontzettende gezellige blog! Erg leuk allemaal, ben jij dat die aan het spinnen is in het zonnetje?
    In je voorgaande posten zag ik al hele leuke poppen en beren voorbij komen, heel mooi gemaakt.
    En ja, die konijntjes ken ik nog wel uit de oude Ariadnes toen ze nog leuk waren om te lezen. Wat wil nou het toeval dat ik het patroon nog niet zo lang geleden weer tevoorschijn hebt gehaald om ze ook een keer te maken, wat een schatjes.
    Wens je nog een prachtige zomer met warme hartengroeten, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy
    Wat fijn dat je mij een bezoekje hebt gebracht op mijn blog.
    Ja dat ben ik op de foto die aan het spinnen is, was een leuke dag.
    En ariadnes was vroeger veel leuker dan nu, daarom heb ik de oude bewaard en kan ik daar nog van genieten.
    Nog veel lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen